ВСП залишила в силі рішення апеляційного суду, згідно з яким комерційне найменування "Червона шапочка" / "Scufiţa Roşie", в написанні якого використовуються латинські та кириличні літери, було визнано на території Республіки Молдова з 1 січня 1991 року.
АТ «Bucuria» звернулося до суду з проханням визнати торгова назва «Червона шапочка» / «Scufiţa Roşie» і зареєструвати його в Реєстрі товарних знаків Республіки Молдова.

Компанія стверджує, що вона виробляє цукерки з цією назвою більше 50 років, саме з 27 квітня 1964 року.
У 2015 році компанія «Червоний Жовтень» подала скаргу в кілька мереж супермаркетів в Республіці Молдова з проханням заборонити продаж або зберігання продуктів під назвою "Червона шапочка" / "Scufiţa Roşie" інших виробники, крім "Червоний Жовтень" ВАТ і "РотФронт" ВАТ. Російська компанія є власником торгової марки і має авторські права на етикетку в декількох країнах, включаючи Республіку Молдова.

Тому вона попросила суддів відхилити позов "Bucuria".
Апеляційний суд Кишинева вирішив, що торгова назва "Червона шапочка" / "Scufiţa Roşie", в написанні якого можуть використовуватися латинські та кириличні літери, відоме в Молдові з 1 січня 1991 року, має бути включено до Реєстру товарних знаків в нашій країні.
Судді уточнили, що були представлені відповідні докази для визнання репутації бренду. Термін його використання на території Республіки Молдова підтверджується офіційними документами, в тому числі технологічними. Також встановлено, що знак має комерційну цінність. Згідно з оцінкою, в квітні 2016 року його коштував близько 31 000 євро. Більше того, близько 95 відсотків людей знають торгова назва "Червона шапочка" / "Scufiţa Roşie". За станом на 1 січня 1991 року марка була широко відома вітчизняним споживачам.
Російська компанія подала апеляцію з проханням про відмову вимогам SA "Bucuria". Вища судова палата відхилила апеляцію і залишила в силі рішення апеляційної інстанції, стверджуючи, що "Bucuria" представила докази того, що "Червона шапочка" / "Scufiţa Roşie" відповідає правовим критеріям, встановленим для визнання репутації бренду, і не існує будь-правову підставу для відхилення заявки на товарний знак.
На додаток до вищесказаного, "Bucuria" також представило докази, такі як каталоги цін, контракти, рахунки-фактури, митні декларації, документи, що стосуються участі у виставках в період 1998-2015 рр., А також докази того, що архівні документи (включаючи контракти, рахунки-фактури, виробничі акти) в період до 1991 року були знищені, що підтверджується документами, виданими архівної службою. Інші представлені зразки були цукерковими етикетками.